Dagje langs de oceaankust - Reisverslag uit Boronda, Verenigde Staten van petra Waal - WaarBenJij.nu Dagje langs de oceaankust - Reisverslag uit Boronda, Verenigde Staten van petra Waal - WaarBenJij.nu

Dagje langs de oceaankust

Blijf op de hoogte en volg petra

11 Juli 2017 | Verenigde Staten, Boronda

Vandaag stond in het teken van prachtige uitzichten en wildlife. Op de camping begonnen Jort en Sophie met een kleine ontdekkingstocht achter onze camperplek. Al snel waren er konijnen en eekhoorns gezien en de opwinding was groot toen ook een slangenvel was gevonden.
We zijn redelijk op tijd vertrokken, omdat we veel dingen wilden gaan zien.
Ons plan is om de 17 mile drive te rijden en vervolgens highway 1 naar Big Sur. 17 mile drive is een historische route met prachtige natuur en uitkijkpunten over de oceaan. Onderweg naar Monterey vonden we nog een klein haventje waar zee- otters leven. En jawel ze lieten zich uitgebreid zien.
Langs de 17 mile drive zagen we bijna bij elk uitkijkpunt zeehonden. Maar ook pelikanen, aalscholvers en zelfs een dolfijn. Fantastisch!!
De highway 1 hebben we uiteindelijk maar gedeeltelijk gereden, maar zeker ook daar mooie uitzichten gezien. Het avondeten heeft Petra langs een heel rustig strandje staan klaarmaken en heerlijk met onze tenen in het zand gegeten.
Grtz Elco

• 12 Juli 2017 - 17:39

Jantine:

Zie ik dat goed??? Hij is blauw/wit!!!

• 12 Juli 2017 - 19:46

Adriaan & Jelma:

Wauw! Genieten daar

• 12 Juli 2017 - 19:58

Rene:

Ha Jort
    Is het niet eng met een slag? Ruben vondt het wel griezelig. Wat een mooie route met al die dieren. Top!

• 12 Juli 2017 - 19:59

Magda:

Freek jr :-)

• 12 Juli 2017 - 21:39

Pa En Ma Kom:

Prachtig te lezen dat jullie veel natuur zien en veel dieren. Het is een eldorado voor Jort denken wij na het lezen van jullie verslag. Geniet ervan en we wachten op een volgend verslag. gr

• 13 Juli 2017 - 10:35

Iris:

Super leuk om zo mee te lezen met jullie avonturen

• 14 Juli 2017 - 13:36

Mariska:

Wat gaaf om te lezen, Enjoy guys!!!!