Arches, Moab - Reisverslag uit Cardiff-by-the-Sea, Verenigde Staten van petra Waal - WaarBenJij.nu Arches, Moab - Reisverslag uit Cardiff-by-the-Sea, Verenigde Staten van petra Waal - WaarBenJij.nu

Arches, Moab

Blijf op de hoogte en volg petra

30 Juli 2017 | Verenigde Staten, Cardiff-by-the-Sea

Het heeft even geduurd, maar we zaten dan ook echt in the middle off nowhere. Alles gaat hier prima. We hebben Moab (Arches) gezien, waar we tijdens onweer een bezoek hebben gebracht aan Death Horse Point een prachtige kromming in de Colorado rivier. De tweede dag zijn we door Arches gegaan. Smorgens met een kleine tour olv een Ranger en smiddags op eigen gelegenheid. Prachtig om te zien hoe al die natuurlijk ontstane bruggen samenkomen op 1 plek.

Groet, Elco

• 31 Juli 2017 - 11:54

Pa En Ma Kom:

Jullie zien veel heel veel. Het moet fascinerend zijn zoveel ongerepte natuur te zien. Fijn dat alles volgens jullie voornemen verloopt. Nu aan de kust genieten van de prachtige kusten en grote golfrollers?

• 04 Augustus 2017 - 21:39

Edwin:

Prachtige reis zo joh...wij zijn aardig jaloers...geniet ervan!!