Pacific Ocean - Reisverslag uit Cardiff-by-the-Sea, Verenigde Staten van petra Waal - WaarBenJij.nu Pacific Ocean - Reisverslag uit Cardiff-by-the-Sea, Verenigde Staten van petra Waal - WaarBenJij.nu

Pacific Ocean

Blijf op de hoogte en volg petra

30 Juli 2017 | Verenigde Staten, Cardiff-by-the-Sea

Vandaag hebben we de woestijn in Joshua Tree achter ons gelaten. Wat was het onwaarschijnlijk mooi en bijzonder daar! Stel je voor: een bos, maar dan met de prachtige Joshua tree en dat afgewisseld met imposante rotsformaties waar je heerlijk op kan klimmen en tussen mag kamperen! Bij een woestijn hoort natuurlijk een aardige temperatuur en dat was hier dan ook het geval. Zodoende hebben we enkele korte hikes kunnen maken tussen de cactussen en de Joshua Trees. Dit alles onder toeziend oog van de door de vanmorgen voor de derde keer beëdigde junior ranger Jort. Sophie was hem bij het uitvoeren van de opdrachten erg behulpzaam. Ook in de woestijn kun je overigens op rotsen lekker dansen! Sophie is ondertussen geoefend shuffleaar. Na enig spektakel vanmorgen omtrent een vermist stel in het park hebben we ons nu op een steenworp afstand van de oceaan geïnstalleerd. Op goed geluk deden we deze campsite aan. Hoge golven geven genoeg te spelen! Na ons bijna vaste ritueel met een kampvuur is het zo heerlijk slapen met de oceaan als achtergrond muziek!
X
Petra

• 31 Juli 2017 - 10:46

Korina:

Leuke foto! En weer een prachtig verhaal!

• 31 Juli 2017 - 12:53

Cobie-Ruben-Rene:

Mooi zeg al die reis verhalen. Zal straks moeilijk worden om weer te wennen in het kleine nieuwe tonge. Lekker kleurtje hebben jullie al zo te zien. Geniet er nog maar van.. we houden ons aanbevolen om onder begeleiding van Jort en Sofie dit soort reizen te maken. Groetjes uit het mooie Eibergen

• 01 Augustus 2017 - 12:47

Magda:

Prachtig wat jullie allemaal mee maken!!! Leuke foto !!