Mammoth lakes naar Pahrump - Reisverslag uit Pahrump, Verenigde Staten van petra Waal - WaarBenJij.nu Mammoth lakes naar Pahrump - Reisverslag uit Pahrump, Verenigde Staten van petra Waal - WaarBenJij.nu

Mammoth lakes naar Pahrump

Blijf op de hoogte en volg petra

15 Juli 2017 | Verenigde Staten, Pahrump

Beste lezers.
Vandaag zijn we rond half 11 vetrokken voor een scenic tour door wintersportplaats Mammoth lakes. Gek is het wel om te zien hoe skiliften en alles eruit ziet, zoals in Oostenrijk en/of Frankrijk. En dat bij 33 Gr.C! Wel een mooi stadje wat uitstraalt dat ook hier tijdens de koudere maanden het geld flink rolt. Het ligt tevens omgeven door mooie meren. We gebruiken een van de vele idyllische plekjes aan het meer om te picknicken. Prachtig uitzicht over een meer met sportvissers en SUP- ers met daarachter de besneeuwde bergen.

Na een uitgebreide stop bij een grote supermarkt zijn we aan een van de langste ritten van onze vakantie begonnen. Bijna 200 mile van hier om bergketens en door de woestijn om langs Death Valley naar Pahrump te gaan. Dit is een uurtje voor Las Vegas. Ik schrijf dit terwijl we door de woestijn knallen op een kaarsrechte weg. Het koelt al af. Het is nu 19:30 en nog maar 42 Graden.

Even kijken of de geplande bbq nog gaat lukken. Vast wel!

Grtz!! Elco

• 16 Juli 2017 - 08:48

Korina:

Lekker warm maar genieten!

• 16 Juli 2017 - 13:41

Pa En Ma Kom:

van de sneeuw in de zon en dan een hele lange trip voor de boeg. Het benzine station mag best een opknap beurt hebben. Werk voor Shell. geniet ervan tot het volgende bericht.

• 17 Juli 2017 - 18:16

Cees:

Klinkt goed vd Waaltjes! Wat een geweldige dingen hebben jullie al gezien zeg.
    Meet en greet zit er deze vakantie even niet in... daarom maar hugs vanaf de andere kant van de wereld